Rychlebské hory (hřebenovka, 26. - 28.07.2020)

V neděli odpoledne jsme přijeli Alfíkem (pozn. auto) do Žulové, odkud nám krátce po 15.00 hodině jel autobus do Bílé Vody- léčebny. Trošku nám pršelo, ale naštěstí ten nejhorší slejvák jsme přečkali v buse. Z Bílé Vody přicházíme k rozhledně Borůvková hora, kde je opravdu nádherný výhled na celé Rychleby, Jeseníky i do Polska. A jelikož zde zůstáváme přes noc máme možnost zde vidět i noční výhled. (První den nachozeno 7,5km). Druhý den nás jednoznačně čeká nejvíc kilometrů, a tak vyrážíme velmi brzy, scházíme do dědiny Travná, kde se mi vůbec nelíbilo a kde to bylo moc morbidní... Dále v Zálesí doplňujeme první a poslední! vodu a pak už stoupání až na Hraničky a vrchol Špičák, ze kterého nebylo nic vidět a to ani nebyla mlha :D (zklamání).. Ten den končíme v Kovadlině, kde složíme hlavy, všechni unavení.. (nachozeno přes 25km, protože jsme si ještě kus zašli kam jsme neměli.. A pro mě překonání sebe sama, po dlouhé době na těžko a po těžkém úrazu tenhle den byl pro mě náročný..) Třetí a poslední den jsme stoupali už jenom chvilku a to na smrk- hraničník, odkud jsme se kousek vrátili zpět a po zelené pokračovali už z kopečka až na Nýznerovské vodopády a dále pak do Žulové k autu. (Chyba, měli jsme se držet podle plánu a jít po žluté na Tři studánky a dále po modré, vykašlat se na zelenou, protože takhle to bylo moc chození po asfaltu..) Třetí den nachozeno 18km.
Rychlebské hory jsou krásné hory s minimem lidí. Jde se většinou lesem po česko-polské hranici.
Naše trasa: Bílá Voda, léčebna- rozhledna Borůvková hora- Travná- Koníček- Roveň- Hraničky- Špičák, vrchol- Kovadlina- Smrk, hraničník- Stříbrné údolí- Žulová

Nikon COOLPIX L25

Rychlebské hory (hřebenovka, 26. - 28.07.2020)